Ruuan arvostuskampanjan ohjausryhmä
MMM022:00/2017 Development
The ministries implement the Government Programme, draft acts and other statutes, and promote reforms through different kinds of projects, working groups and bodies. Information on all this is available on the Government website.
All ministries' projects are available on the Government website
Project status
tarjouspyyntö
15.6.2017 – 6.7.2017 Other
TARJOUSPYYNTÖ
KEVENNETTY KILPAILUTUS
VIESTINTÄ- JA MARKKINOINTIPALVELUT
2017-2021 -PUITEJÄRJESTELY
tarjouspyynnnön mukaisten tarjousten käsittely
10.7.2017 – 11.9.2017 Working group
Ohjausryhmä tarkastelee Hanselin puitesopimuksen nojalla tehdyssä kevennetyssä kipailutuksessa saamiaan tarjouksia.
Sopimustoimittajan valinta
30.8.2017 Procurement
Maa- ja metsätalousministeriö toteutti Viestintä- ja markkinointipalvelut 2017-2021 -puitejärjestelyn sisäisen kevennetyn kilpailutuksen koskien ruuan arvostuskampanjan hankintaa.
Tarjouskilpailussa sopimustoimittajaksi on valittu Markkinointitoimisto Kitchen Oy.
Sopimuksen allekirjoitus
29.11.2017 – 29.11.2019 Procurement
Sopimuskausi on 29.11.2017 - 30.11.2019.
Kampanjan seurantamalli
14.12.2017 Reporting
Kampanjan seuranataan tehty päivittyvä vuosikello
Kampanjan sivusto
8.1.2018 Other
https://mmm.fi/laheltaparempaa
sivustolla voi seurata kampanjaa
Kampanjan edistyminen
12.4.2019 Reporting
Vuosikello päivitettynä
Documents
-
ruokakampanja PDF
12.4.2019 Kaiku
Päivittyvä vuosikello, versio huhtikuu 2019
Loppuraportointi
21.11.2019 – 20.12.2019 Reporting
Loppuraportointi koostuu yhteisestä tiivistelmästä sekä konsortion kunkin toimijan omasta loppuraportista. Ohjausryhmä hyväksyi tiivistelmän joulukuussa 2019. Viimeinen ohjausryhmä oli 21.11.2019
Documents
-
Loppuraportti Kitchen osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
Loppuraportti ´Kaiku 2019 osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
5.12.2019
Hankkeet - kohteen perustietojen näyttö - Hankeikkuna
Basic information Completed
Project number MMM022:00/2017
Case numbers
Set by Ministry of Agriculture and Forestry
Term/schedule 15.5.2017 – 31.12.2019
Date of appointment
Goals and results
Kotimaisen ruuan arvostuskampanjan tarkoituksena on viestiä kotimaisesta ruuasta, ruuan reiteistä ja ruuan tuotantotavoista modernein tavoin erityisesti hankkeen valikoiduille kohderyhmille. Tavoitteena on lisätä kuluttajien tietoisuutta kotimaisesta ruuasta ja näin kasvattaa kotimaisen ruuan arvostusta.
Starting points
Valtioneuvoston ruokapoliittinen selonteko ja siihen liittyvä materiaali sivulla mmm.fi/ruoka2030
Ohjausryhmä tarkastelee Hanselin puitesopimuksen nojalla tehdyssä kevennetyssä kipailutuksessa saamiaan tarjouksia.
Publications and reports
-
loppuraportti 2018 osuus Kaiku PDF
5.12.2019
-
Loppuraportti Kitchen osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
Loppuraportti ´Kaiku 2019 osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
5.12.2019
-
ruokakampanja PDF
12.4.2019 Kaiku
Päivittyvä vuosikello, versio huhtikuu 2019