Ruuan arvostuskampanjan ohjausryhmä
MMM022:00/2017 Projekt
Ministerierna genomför regeringsprogrammet, bereder lagar och andra författningar samt genomför reformer i olika projekt, arbetsgrupper och organ.
Alla ministeriers projekt hittas på statsrådets webbplats
Projektets framskridande
tarjouspyyntö
15.6.2017 – 6.7.2017 Annan etapp
TARJOUSPYYNTÖ
KEVENNETTY KILPAILUTUS
VIESTINTÄ- JA MARKKINOINTIPALVELUT
2017-2021 -PUITEJÄRJESTELY
tarjouspyynnnön mukaisten tarjousten käsittely
10.7.2017 – 11.9.2017 Arbetsgrupp
Ohjausryhmä tarkastelee Hanselin puitesopimuksen nojalla tehdyssä kevennetyssä kipailutuksessa saamiaan tarjouksia.
Sopimustoimittajan valinta
30.8.2017 Upphandling
Maa- ja metsätalousministeriö toteutti Viestintä- ja markkinointipalvelut 2017-2021 -puitejärjestelyn sisäisen kevennetyn kilpailutuksen koskien ruuan arvostuskampanjan hankintaa.
Tarjouskilpailussa sopimustoimittajaksi on valittu Markkinointitoimisto Kitchen Oy.
Sopimuksen allekirjoitus
29.11.2017 – 29.11.2019 Upphandling
Sopimuskausi on 29.11.2017 - 30.11.2019.
Kampanjan seurantamalli
14.12.2017 Rapportering
Kampanjan seuranataan tehty päivittyvä vuosikello
Kampanjan sivusto
8.1.2018 Annan etapp
https://mmm.fi/laheltaparempaa
sivustolla voi seurata kampanjaa
Kampanjan edistyminen
12.4.2019 Rapportering
Vuosikello päivitettynä
Dokument
-
ruokakampanja PDF
12.4.2019 Kaiku
Päivittyvä vuosikello, versio huhtikuu 2019
Loppuraportointi
21.11.2019 – 20.12.2019 Rapportering
Loppuraportointi koostuu yhteisestä tiivistelmästä sekä konsortion kunkin toimijan omasta loppuraportista. Ohjausryhmä hyväksyi tiivistelmän joulukuussa 2019. Viimeinen ohjausryhmä oli 21.11.2019
Dokument
-
Loppuraportti Kitchen osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
Loppuraportti ´Kaiku 2019 osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
5.12.2019
Hankkeet - kohteen perustietojen näyttö - Hankeikkuna
Projektets basuppgifter Avslutat
Projektets nummer MMM022:00/2017
Ärendenummer
Projektets arrangör jord- och skogsbruksministeriet
Mandattid 15.5.2017 – 31.12.2019
Datum för tillsättande
Mål och resultat
Kotimaisen ruuan arvostuskampanjan tarkoituksena on viestiä kotimaisesta ruuasta, ruuan reiteistä ja ruuan tuotantotavoista modernein tavoin erityisesti hankkeen valikoiduille kohderyhmille. Tavoitteena on lisätä kuluttajien tietoisuutta kotimaisesta ruuasta ja näin kasvattaa kotimaisen ruuan arvostusta.
Utgångspunkter
Valtioneuvoston ruokapoliittinen selonteko ja siihen liittyvä materiaali sivulla mmm.fi/ruoka2030
Ohjausryhmä tarkastelee Hanselin puitesopimuksen nojalla tehdyssä kevennetyssä kipailutuksessa saamiaan tarjouksia.
Publikationer och rapporter
-
loppuraportti 2018 osuus Kaiku PDF
5.12.2019
-
Loppuraportti Kitchen osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
Loppuraportti ´Kaiku 2019 osuus PDF
5.12.2019
-
5.12.2019
-
5.12.2019
-
ruokakampanja PDF
12.4.2019 Kaiku
Päivittyvä vuosikello, versio huhtikuu 2019