Sök
- Fess-sök
-
20.8.2021 | Korona on iskenyt voimalla yhteiskuntaamme ja sen vuoksi myös ruoan huoltovarmuutta on koeteltu. Elintarvikehuolto on toiminut poikkeusaikana hyvin, ja suomalaisten ravinnonsaanti on ollut turvattu koko pandemian ajan. Sen on varmistanut ruokajärjestelmän vahva ja pitkäjänteinen yhteistyö, jota se tekee huoltovarmuuden eteen.https://mmm.fi/-/yhteinen-ruokapoyta-keskustelufoorumi-pandemia-ajan-rajoitukset-ovat-kohdelleet-eriarvoisesti-ruokajarjestelman-toimijoita